Reklamacja


Informacje dla Państwa dotyczące reklamcji :

GWARANCJA

Wszystkie nasze produkty objęte są 30-dniową gwarancją.

PODSTAWY REKLMACJI

1. Wady techniczne

W przypadku stwierdzenia w otrzymancyh przez Państwa produktach wad  technicznych należy skontaktować się naszą firmą oraz przesłać pisemne zgłoszenie reklamacji z dokładnym opisem wady produktu oraz danymi kontaktowymi osoby zgłaszającej reklamację.

2. Uszkodzenia powstale w trakcie transportu

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu, będą rozpatrywane tylko w przypadku spisaniaw obecności kuriera  protokołu reklamacyjnego  w momencie odbioru paczki

UWAGA

Różnice między zdjęciem produktów na stronie sklepu internetowego a ich wyglądem rzeczywistym wynikające z indywidualnych ustawiń komputera klienta tj.: nasycenie kolorów czy proporcje nie mogą być  podstawą reklamacji towaru.

ROZPATRZENIE REKLAMACJI

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 7 dni roboczych.

 

 

 

 

I jeszcze jedna kwestia proszę Państwa ...

Prosimy nie wysyłać reklamowanego towaru jako praczki pobraniowej.

Przesyłka nie zostanie przez nas odebrana tylko zwrócona do nadwcy na jego koszt.