Reklamacja
Informacje dla Państwa dotyczące reklamcji :
GWARANCJA
Wszystkie nasze produkty objęte są 30-dniową gwarancją.
PODSTAWY REKLMACJI
1. Wady techniczne
W przypadku stwierdzenia w otrzymancyh przez Państwa produktach wad technicznych należy skontaktować się naszą firmą oraz przesłać pisemne zgłoszenie reklamacji z dokładnym opisem wady produktu oraz danymi kontaktowymi osoby zgłaszającej reklamację.
2. Uszkodzenia powstale w trakcie transportu
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu, będą rozpatrywane tylko w przypadku spisaniaw obecności kuriera protokołu reklamacyjnego w momencie odbioru paczki
UWAGA
Różnice między zdjęciem produktów na stronie sklepu internetowego a ich wyglądem rzeczywistym wynikające z indywidualnych ustawiń komputera klienta tj.: nasycenie kolorów czy proporcje nie mogą być podstawą reklamacji towaru.
ROZPATRZENIE REKLAMACJI
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 7 dni roboczych.
I jeszcze jedna kwestia proszę Państwa ...
Prosimy nie wysyłać reklamowanego towaru jako praczki pobraniowej.
Przesyłka nie zostanie przez nas odebrana tylko zwrócona do nadwcy na jego koszt.